Fru Monthan: Bajs väder

torsdag 10 februari 2011

Bajs väder

Ja nu snöar det igen :( Fan vill ha vår så jag kan börja gå mer...
Idag så blir det gymmet sk bli spännande.. Vill ju gå ner i vikt. Jag är osäker på att göra gastric by pass. Vill försöka en gång själv.

En rolig sak:
Då var slutligen den vänskapen över!!!!! :-((
Att man inte kan vara ärlig?? Det värsta jag vet är oärlighet, en sak att förfina sanningen men att lägga till??
Nej fan!! Det klarar jag mej utan. Så min kära badrumsvåg, fram tills den dagen du kan va ärlig mot mej och sluta lägga på så mycket, har vi inget mer att säga varann! :(
Skrev till pappa igår och frågade om vi skulle ta en fika.. Och han sa att han kommer den 25:e, men han sa ju inte vilket år..
.Annars idag så ska vi plocka lite här hemma..
Nu har jag ändra tillbaka tiden för håret jag ville göra mig lite fin.. Så det ser jag fram emot.
Nej nu ska jag sluta men vi kanske hörs igen idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar