Fru Monthan: Ensam...

fredag 4 februari 2011

Ensam...

Älsklingen fick förfrågan igår om han ville jobba lördag och söndag.. han frågade vad jag tyckte och jag sa att gör det! Men han var tvungen att sova hos hans mamma i Malmköping och jag ska vara själv i 2 nätter... Det gillar jag inte. Men jag hoppas det går bra. Han åkte nyss så han va hemma tills jasmine hade lagt sig i alla fall.

Ja vad har hänt annars då? Vi håller på och packar upp det tar ett tag men det blir bra när det är klart.
Igår så var jag hemma hos Anna det var trevligt. Hon ska komma imorgon kväll tror jag.
Idag så var Lina och dom här med kakor som jag ska ha när Jasmine fyller på Måndag. hon blir redan 3 år.. Fan vad tiden går fort, det kännd ju som igår när hon föddes. :)
Hon är i värsta trotsen oxå skit jobbigt är det. Och jag har skit svårt att bli arg oxå. Men det blir bättre någon gång.
Nästa fredag så ska hon på 3-års kontroll och Viggo ska få sina sprutor igen..
Viggo har kommit i en period då han vill äta hela tiden.. Han verkar aldrig bli mätt. Imorgon så ska jag börja ge honom mera varje gång och se om det blir bättre. Han äter gröt oxå.

Jag tror att Jasmine jag och Viggo ska ut på stan en sväng imorgon. Får se hur det känns då. Annars så ska jag väl plocka och så här hemma.
Men nu ska jag jag kolla lite på nätet så ni får ha en bra kväll...
Hoppas man får främmande imorgon eller något.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar