Fru Monthan: Helg

fredag 18 februari 2011

Helg

Ja nu var det helg igen. Pengar har man fått oxå idag.. Så vi ska väl gå o handla lite sen.
Imorogn så är det äntligen lördag och jag och lina ska till eskilstuna, jag ska ju göra hår. Men har lite ångest över det nu eftersom stoffe ska ta körkortet så jag hade ju kunna lagt dom pengarna på det, men samtidigt så känner jag att jag vill göra detta för mig och kunna känna mig fin för en gång skull..
jag skippade ju att göra naglarna i alla fall.
Så det blir nog bra med detta...
Ska bli spännande och se om pappa kommer att komma runt den 25:e.

Han har uppskrivning och uppkörning nästa månad.
han ska göra halkan den 22:a februari med lina..'
Jag hoppas verkliigen att dom klarar körkortet snart så man kan göra saker.

Sen när Viggo börjar dagis och allt kommer igång, så då ska jag kanske sätta ogång med mitt körkort.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera kanske kommer återkommer igen...
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar