Fru Monthan: WTF!!!!!!

fredag 18 mars 2011

WTF!!!!!!







Igår så var Fia här och åt. Vi åt:


Det var gott.....


Idag så är det löning för mig i all fall.
Vi ska stor handla idag. Sen ska vi köpa nån fisk till akvariet
Sen ska det komma en tjej hit med barnkläder till Viggo som jag ska kolla igenom om jag vill köpa något. Sen kommer mitt data bord idag med...

Har just skrivit matlista och matsedel för veckan
Den ser ut så här:

18-25 Mars

Fredag: Pizza
Lördag: Lasagne
Söndag: Kassler och potatisgratäng
Måndag: Pasta Carbonara
Tisdag: Fiskpinnar och potatis
Onsdag: Kycklingpanna och ris
Torsdag: Köttbullar och pasta
Fredag: Pizza

Ja så ser den ut. Sen ska vi skriva en sån varje vecka. Och handla bara för en vecka. Fast idag måste vi fylla på blöjor och sånt så det handlar man ju för en månad, men nästa vecka så ska vi handla bara för en vecka...

När jag vaknade inatt och skulle göra välling till Viggo så ser jag ut och det snöar!!!! WTF!!! Som alla vet så hatar jag vinter. nu när jag äntligen kunde börja gå lite ute så kommer detta skit igen!! Hoppas det är borta på måndag i alla fall. Då skulle jag gå med viggo själv och hämta jasmine..hoppas gör jag i alla fall.

Nej nu ska jag snart börja plocka undan lite här hemma.
ha en bra dag så hörs vi










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar