Fru Monthan: Fredag.

fredag 15 april 2011

Fredag.

Ja nu är det helg igen då...
vi ska väl inte göra så mycket, finns ju knappt inga pengar. dom kommer på måndag
.
Idag blev jag och jasmine osamns innan vi skulle gå till dagis. Hon ville ha sina tjocka vinter kängor och det fick hon inte. så började störtböla och greja. Men efter ett tag så gav hon sig. Nadja kom upp och kollade hur det var för dom hörde tydligen massa ner dit. hmm
så hon tog viggo medans jag lämnade jasmine.. det va snällt
ja annars då? jag sitter och kollar tradera hela tiden kul och
sälja saker som går bra. Man får ju in lite extra.
Vädret är ju skit skönt idag. ska se om vi ska till nån park efter dagis. Funderar på om vi ska åka till mamma eller nån i helgen. Får se om hanna kanske är hemma.
Det hade brunnit på älsklingens jobb imorse stod det i tidningen.

Nu är det en kille här o fixar med badkaret, han sätter i en ny pump. jag hoppas fan att det kommer att fungera nu så man kan bubbla lite..

Nej nu ska jag kola tradera igen några auktioner går ut starx..

men ha en jätte bra dag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar