Fru Monthan: Körkort mm

söndag 3 april 2011

Körkort mm

Ja han klarade körkortet!!!
Det känns såååå jävla skönt man kan bara åka dit man vill utan att fråga nån om skjuts...
Det har ju blivit en del åkade men det blir det väl alltid när man får körkort.

Sen i Fredags så var jag inne på akuten igen i katrineholm, och dom tog prover på mig och såg att mina lever värden var höga. Så han hade pratat med nån kirurg o eskilstuna och dom hade kommit fram till att jag skulle åka dit och bli inlagd för operation. Så efter 4 timmars väntande i katrineholm så fick jag en remiss i handen och skulle åka till eskilstuna.
Så vi hämtade jasmine på dagis och vi fixade barnvakt medanas han skulle lämna mig i eskilstuna.
Sen åkte han hem och jag satt i väntrummet.
Sen fick jag ont och fick vänta ca 1 timme på att få smärtlindring. Sen la jag mig i säng salen och väntade och väntade... Sen sa jag till att jag hade jätte ont i huvudet för jag hade inte ätit något, så då skulle dom sätta dropp. Och det var inte lättaste att göra när mina vener rullar bort. Efter att 3 personer hållt på och stuckit mig ett antal gånger så gick det. Sen när hon hade sattit nålen så fick jag komma in till läkaren.
Han kände lite på magen sen gick han och hämtade en annan läkare som kom och kände och så. Och dom kom fram till att jag fick åka hem!!! Efter 5 timmars väntade i eskilstuna så skickar dom hem mig!!!
Ändå hade dom fått remiss...... Så jag hade packat min väska och allt!!!
Nej jag fick åka hem!!!
Fy fan säger jag bara!! dom skulle boka in ny tid för UL och blodprover!!
Fan vad arga vi var...

Så jag ska gå helt hög hela dagarna och bara vänta....



Ja det va lite om det!

Idag så sk vi hämta Daniella i katrineholm. Jasmine har sovit hos farmor så vi ska hämta henne oxå.
nej ha en bra dag!!
söndagar suger pung ändå

2 kommentarer:

  1. Grattis gumman till din mans körkort förstår att ni är glada över det :D//RITA

    SvaraRadera
  2. ja du Linda det är dagens sjukvård men en del dom kan komma in med ett litet skrapsår och det ska typ sys för att dom inte ska förblöda eller nått
    men men läkarna kör väl gissnings metoden bara för dom har ju så bra betalt för att minska statistiken på att folk inte är sjuka utan bara har lite krämper....
    hoppas det löser sig för dig och att du kommer till en läkare som lyssnar på dig....
    // Roger Jensen

    SvaraRadera