Fru Monthan: Onsdag

onsdag 6 april 2011

Onsdag

Ja då var det onsdag redan. fan vad dagarna går fort. Igår så hände det inte så mycket. Therese var här på morgonen och passade Viggo medans jag lämnade jasmine. Sen kom Anna oxå och vi satt o prata o gjorde inte så mycket. Sen kom Nadja hit efter sin kurs och jag la ut massa auktioner på tradera. Måste ju fan få in pengar denna månad eftersom stoffe inte får någon lön. Vet inte hur vi ska klara oss...hatar detta.Men vad ska man göra???
Sen så tog vi det lugnt på kvällen.
Idag så tog jag med Viggo på morgonen och lämnade Jasmine det gick jätte bra jag hade honom i bärselen och vi åkte permobilen. jag har dragit ut på detta länge nu, var väl rädd att jag inte skulle klara det eller nåt. Men det gick ju. Sen åkte jag förbi fiket och där satt Anna och Therese så jag gick in och tog en fika. Sen åkte jag hem.
Nu försöker jag plugga lite med det går inte så bra nu när viggo är vaken. Han sover ju knappt inget heller på dagen..
sen ska vi hämta jasmine kl 16. Men då ska jag nog gå tror jag. kanske stannar till vid nån park så jasmine kan gunga lite.
Sen vet jag inte vad som händer blir nog lugnt.
Nej nu måste jag ta värkmedicin innan det bryter ut..

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar