Fru Monthan: Stolt Jasmine

tisdag 19 april 2011

Stolt Jasmine

Igår så köpte jag en cykel åt jasmine eller jag köpte en och fick en till gratis.
En rosa och en lila den rosa var det trasigt däck på. Men den lila fungerade perfekt. Jasmine blev jätte glad för att få den. Hon skulle cykla direkt vi kom hem :) Det gick jätte bra, hon ska bara lära sig att bromsa. Men det kommer.



Ja idag så vaknade Viggo innan kl 06.. phuu vill sova mer.
Men jag somnade innan kl 21 igår så jag är inte så trött ännu.
Vid 09 så ska jag lämna jasmine. Sen hem och bara vara. ska försöka plugga idag, beror helt på hur Viggo är.

Jag ringde våran hyresvärds kontor igår och frågade om en lägenhet. Som vi ska få titta på torsdag. Det ligger i bättre område för barnen. Och hade vi vetat om den innan vi flyttade hit så hade vi tagit den direkt. Så vi får se vad som händer... Det kanske finns fler och kolla på där.
Sen får ni tycka vad ni vill om det!

Ja annars då? Igår så var jag på stan med anna och fikade. det var ju skit skönt ute.. Blir bara så jävla varmt i lägenheten men det löser sig.
I morgon så ska jag på röntgen i K-holm 08.30 ska jag vara där. Så jasmine börjar 07.45 på dagis i morgon. Sen efter jag har varit där ska vi storhandla. Det behövs ju.

Ja men ni får ha en underbar dag!


1 kommentar:

  1. vilken fin cykel..letar oxå efter en till ollie till sommaren,har hittat några men dom är så dyra.får flirta lite med mamma;)jag kommer ej på torsdag:( måste ställa in mötet då varken jag eller tindra mår bra.men vi kommer när vi är friska.kram

    SvaraRadera