Fru Monthan: Cirkus

söndag 22 maj 2011

Cirkus

Igår så var jag på cirkus med Daniella och Jasmine. Anna och Emil var där med. Och Nadja och hennes son men dom satt inte vid oss.
Jasmine blev lite rädd då hon inte tycker om höga ljud, så ville gå hem. Men det blev bättre när hon fick popcorn. :)
Jag tyckte inte cirkusen va så bra för jag vill ha mycket djur och det var det inte... Bara hästar och hundar...


Men barnen hade skoj i alla fall..
och innan cirkusen så var vi på loppisar i Malmköping och Flen. Men hittade inge skoj..
Sen drog vi till McDonalds...

Idag så är det ju denna dag som jag hatar mest! Vill åka någonstans men vi vet inte vart. Får väl se vart vi hamnar. Sen i eftermiddag så ska vi lämna jasmine hemma hos mamma.
Jag ska ju opereras imorgon bitti. så Jasmine fick vara där så behöver hon inte gå upp så tidigt..
ja jag ska ju operera gallan imorrn. det ska blir skönt o få det gjort.
Och hoppas att allt går bra. Jag får ju åka hem samma dag. så jag ska ligga o ta det lungt dom närmaste dagarna... Hoppas bara att man får ligga i fred...
Men ni får ha en bra dag idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar