Fru Monthan: Egen säng

onsdag 11 maj 2011

Egen säng

Ja denna vecka så jobbar älsklingen kväll, så jag är själv på kvällarna vilket är rätt tråkigt ;)
Jag har börjat lägga Viggo i sin säng nu för han tar upp hela våran säng.
Det har gått rätt bra båda barnen sover vid 20.00.
Viggo vaknar några gånger fortfarande. Men då får han välling och somnar igen. Ser fram emot när han sover hela nätter utan att vakna!

Vad har hänt annars då? Inte så mycket
Skit fint väder har vi det är sååå skönt.
Vi var hemma hos Lina i helgen som var.
Sen har vi varit runt lite, inget speciellt.
Nu i helgen vet jag inte vad som händer. Nästa vecka så jobbar han natt.

Idag så ska jag och Viggo på BVC, han ska göra BOEL test. Sen blir det at åka hem igen och fixa lite.
Men nu ska jag dricka mitt te. Men ni får ha en jätte bra dag!!
Älskar min man och mina barn gör allt för er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar