Fru Monthan: Torsdag

torsdag 5 maj 2011

Torsdag

Jasmine börjar äntligen bli blöjfri! Hon har bara blöja när hon lägger sig.
Igår så bajsade hon för första gången i toaletten och blev överlycklig :)
Så det är skönt.

Har nyss lämnat henne på dagis, Viggo sover i vagnen är inne nu hoppas han sover ett tag nu.
Jag ska försöka plocka lite idag. Det kanske kommer en kille idag o kollar på katten.
Det är synd om henne. Men hoppas att hon kommer få det bra.
För Rufus är Jasmines bästa kompis och jag kommer aldrig göra mig av med honom. sen för folk tycka vad dom vill.
Får se vad som händer med allt.

Sen pratade jag med skolan igår och jag ska gå om B-kursen.
Vill ju verkligen klara den.
Nej Ni får ha en bra dag

1 kommentar:

  1. oliver börjar oxå bli blöjfri! så jävla skönt!! han är utan på dagis oxå och det funkar kanon! hemma springer han runt i kalsingarna visst det händer ju olycker men det är ju sånt man får leva med under denna tid...kram

    SvaraRadera