Fru Monthan: Soffa

tisdag 19 juli 2011

Soffa

Hej igen på er!

Nu har jag bestämt att köpa soffan och en del är redan betald. Nu vill jag bara ha hem den... Hoppas vi får den på fredag.. Vill ju inte vänta nu när man har betalat...
Men vet inte bara hur vi ska få hem den... Vi har ju ingen dragkrok. Hmmm
Någon som vill hjälpa???
Ska det vara så svårt att få hem en soffa???

Idag så vet jag inte vad man ska hitta på.. Får se om man kanske kan plocka lite här hemma...
Men först ska Viggo sova middag... Han är skit trött.. Men sova vill man inte :)

Nu somnade han....
Håller på med mitt Tradera som vanligt... måste leta efter mer att sälja.. :)

Jag börjar tänka på min vikt mycket nu, och ju mer jag tänker på det så måste jag hetsäta... varför????
Jag blir ju bara deppad... Jag skulle säkert behöva gå till någon och prata av mig, men jag är inte den typen som gillar att prata... Jag skulle vilja skriva mycket men vill inte såra någon så jag är tyst....
Jag hoppas det blir bättre sen. När jag får mer tid för mig själv och inte bara ha Viggo på mig hela tiden... Jag älskar mina barn massa, men jag behöver andrum...
Det är samma med mig och stoffe vi skulle behöva göra något ensamma. Nu pratar vi knappt med varandra.. Jag är trött hela tiden och han med.. Vi glider i från varandra känns det som :(
Hoppas på det bästa.... Jag älskar ju honom.. Och han mig (hoppas jag)
dagen då han friade... 2006

Vi firade inte ens våran bröllops dag :(

jaja man får se vad framtiden ger...

Men nu ska jag göra te..
ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar