Fru Monthan: Födelsedag, grannar mm

onsdag 10 augusti 2011

Födelsedag, grannar mm

Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag var inne.. Sorry men har inte haft tid...
Som ni vet så fyllde jag 30 år den 2/8.
Det var skoj vi firade med familjen och några vänner och fikade och åt tårta..
Mina presenter var:
Silverörhängen
nagellack
Örhängen
presentkort på klippning
presentkort på nagelförlängning
presentkort på tatuering ;)
blommor

Det var jätte fina saker. Jag har redan klippt mig det gjorde jag igår och idag så ska jag göra naglarna..
Den 23e augusti ska jag tatuera mig....

Sen har vi fått underbara grannar!!!
Amelie och rolf heter dom och dom har 3 barn.
Jasmine älskar att leka med barnen hon är typ alltid där...
Och vi brukar fika med varandra :)
dom är väldigt lätta att umgås med..
Så nu har vi bestämt att inte flytta här ifrån.. Jasmine är mycket gladare när hon inte är trött då...

Ja annars så har det inte hänt då himla mycket...

Snart ska Viggo sova sin middag och jag ska ta det lugn.

Ha en bra dag så kommer det bild på naglarna sen
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar