Fru Monthan: Hejsan!

söndag 23 oktober 2011

Hejsan!

Nu är helgen slut igen...

Igår så var vi hos bästa syrran Lina på kalas för benjamin.. Det var roligt att träffa alla och umgås..
Jag saknar faktiskt att umgås med henne.. jag hoppas det blir mer sånt. Nasse var där med..saknar henne med.. Kan ju erkänna att jag saknar nadja med.. men men

Sen efter kalaset så sov Jasmine hos sin farmor. Jag o älsklingen och Viggo fixade med sovrummet här hemma.. Vi flyttade ner det igen. Vi hade det på övervåningen men det blev för jobbigt för mig när viggo sov där.. Får se om vi tar där uppe sen när han sover i eget rum och hela nätter...
Vi fick en jätte snygg sängram av stoffes mamma.

Sen idag så har jag städat och fixat.. Mest tagit det lugnt
Sen kom stoffes mamma hit med jasmine och vi fikade och hade det trevligt...
Får vi göra om snart...

Ja imorgon så är det måndag och jag ska plugga sen ska jag till komvux och ha matte.... suger

Ja annars så händer det inte så mycket.
Men ni får ha det så bra
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar