Fru Monthan: trött

lördag 18 februari 2012

trött

Jag är helt trött på allt.

Jag hinner inte sova. Jag hinner inte plugga jag hinner inte städa.

KnapptFff så jag orkar leva ibland. Jätte jobbit allt just nu. Jag vill så mycket men klarar inte det.

Jag går funderingar på att hoppa av ett ämne i skolan, fast jag inte vill men tror inte jag klarar denne kurs just nu. Hade velat gå om den men kommunen har ansöknings stop så man får inte börja några nya kurser som inte finns i deras byggnad. Dåligt tycker jag.

Ja ja får se vad jag gör.

Idag så går vi varit hos älsklingens bror och firat hans son. Hoppas vi kan hålla kontakten nu. Vi bor ju ändå i samma stad. Och jag vet att Stoffe vill gå sin bror i sitt liv.

Sen gick vi hem vill Therese och fika en sväng. Och nu är jag själv hemma med barnen medans han är och fixar med bilen.

Längtar tills i morgon då Big Brother börjar! Ska bli kul.

Men nu ska jag se om jag får någon vid till att plugga lite men det tror jag inte.

Ha en bra får

Klick hej


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar