Fru Monthan: upptagen

måndag 13 februari 2012

upptagen

Jag vet inte vad det är men jag har inte hunnit sitta och blogga på ett bra tag.. Har mycket i skolan och så..Men så kan det va ibland.
Ja som sagt så har jag mycket att göra i skolan, sen läser jag ju en distans kurs med. Grafisk kommunikation och nu ska jag göra detta:

Och det är ju fan svårt :)
Men man får ge sig fan på det... Sen ska jag göra ett projekt i denna kurs med...PUH
Hoppas jag klara det.. Jag får ju inte gå om kursen för Flens kommun har ansöknings stop på kurer som inte är inne i huset...SKIT!!!

Sen har jag haft prov igen i samhällskunskap och ska ha ett till den 20:e igen...om regeringen och jag är inte alls intresserad.. Men man får läsa så man i alla fall får ett G.

Annars så är allt som vanligt här hemma.

Nej ska få Viggo o sova nu så jag kan se Familjen Annorlunda strax

Men ha en bra kväll alla mina vänner.....klick hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar