Fru Monthan: skola mm

torsdag 15 mars 2012

skola mm

Hejsan!
Har varit lite dålig på att blogga på sista tiden, men har mycket att göra i skolan...
Jag har fått Godkänt nu i naturkunskapen och det känns jävligt skönt.. Sen har jag varit och kollat vad jag ska göra i höst.. Det blev svenska B och engelska B. Sen har jag matte a.. Läser ju datakörkortet nu med och grafisk kommunikation C
Men det känns som att det gå ¨åt rätt håll nu.. Jag känner att det är kul att gå i skolan.. Men mycket har nog att göra med att det går så trevliga elever i skolan så man känner sig som en i gänget.. Hoppas höst terminien blir likadan...
Sen när jag har läst in gymnasiet och så. Tänkte jag kolla om man ska söka till högskolan..
Men har inte bestämt vad jag vill bli ännu :)

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att sammhällskunskapen ska börja...

Ja annars så händer det inte så mycket mer.. Man hämtar barn, kommer hem, äter, badar barn sen lägegr man dom och då sitter man o glor på datorn.
Så man gör inte så mycket..
Har börjat att ha mycket funderingar på vad man vill göra i livet.. Och kommer jag aldrig jobba?? Kommer vara en handikappad kärring som är förtidspensionerad hela livet.. Hur jävla kul känns det?
Men vet inte hur man ska göra, om man kanske kan jobba någon timme om dagen. Och vem vill anställa någon sån????

Ja man få se vad framtiden har att ge....
Sanrt påsk med då ska vi åka till Elmia som älsklingen har velat gjort heöa tiden, men vi har inte haft pengar då. Men nu ska vi lägga undan så man har när det är..
Barnen mår bara bra som vanligt..
Men ska nog sluta nu innan läraren kommer :)

Men ha en bra dag
klick hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar