Fru Monthan: Äntligen..

onsdag 4 juli 2012

Äntligen..

Ja nu börjar allt kännas bättre. Det har ordnat sig med lägenheten. Visst vi ska ut med 18000 denna månad, men vi har någonstans att bo :)
Sen fick vi veta idag att vi får den lägenhet vi var intresserade av. Det är här i Flen med balkong och mindre trappor :) Plus att det finn en lite lekplats utanför. Jasmine kommer bli jätte glad nu... Hon kan gå och leka som hon vill nästan och mina vänner bor där med.
Vi får flytta o 3 månader eller om vi hittar någon som vill ta över våran lägenhet.
Så jag hoppas att vi hittar någon. Den är ju jätte fin med bubbelbadkar och allt :) Alla som har varit här och hälsat på har gillat denna lägenhet massor!
Så jag hoppas på det bästa.


Dessa vill jag tatuera här snart.. Skulle göra idag men är så jävla varmt. får göra när det regnar :)











Idag så är jag hundvakt åt mina vänners hund. Dom tog med sig Jasmine till gröna lund :) Så hon sov där från igår och kommer hem i kväll. Hoppas hon har det bra där..

En grej som stör mig är folk som snacka skit.


Min mamma fick mess på FB av en viss person som skrev något om våran Saab som vi ska sälja om att vi har ju betalat ett öre på den till mamma och så vidare!! För dom var intresserade av att köpa den. Grejen är att vi betalade allt på en gång! Sen säger denna person att hon har hört det av en annan person som jag inte ens har pratat med bilen om? Varför hålla på??
Varför inte komma till oss och prata om det är något dom undrar???

2 kommentarer:

  1. Grattis igen till lägenheten! :) Vilket hus är det? :)

    Och vad tröttsamt det kan vara med skitsnack när folk egentligen inte vet ett skit. Om folk ska snacka ska man ju veta först hur det ligger till och ta reda på vad som är sant. Inte snacka en massa skit som inte stämmer och inte dra in andra människor som inte har med saken att göra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är på vasagatan det huset med 4 st lägenheter

      Radera