Fru Monthan: Dödsstraff!!!

fredag 24 augusti 2012

Dödsstraff!!!



Jag läste idag att han Breivik fått sin dom... Han log när han fick domen!!
I den proppfulla rättssalen var det ingen som jublade när livstidsdomen - 21 års fängelse med möjlighet till förlängning - lästes upp.


Jag tycker att han skulle bli inlåst i en håla någonstans där han inte skulle få någon kontakt med någon och bara sitta fast i kedjor!
Jag önskar vi hade dödsstraff här... Får en del förtjänar fan inte att leva..
Men det kommer väl aldrig hända..
Visst kan jag förstå att man inte gillar ett "visst slags" folk, men jag skulle aldrig göra något sånt som han har gjort....
Det finns ju vissa man inte gillar men jag har haft så mycket dålig erfarenhet av dom oxå....



Men det är vad jag tycker..
Vad tycker ni???


Ja nu är hösten nog här... Tråkigt. Kan knappt kalla att vi haft någon sommar.
Men det är ju mysigt när man kan tända ljus och mysa.
Idag så har det inte hänt så mycket. Vi drog till Katrineholm och fikade en sväng på Sultans innan han skulle jobba.
Jag har hängt tvätt. Mindre kul..
Poppar lite musik här hemma. Ska snart börja plugga. BLÄ
Daniella ska ju sova här idag med för vi ska till Västerås i morgon. Inte för att man har så mycket pengar men, hon ska få välja något klädesplagg som present...
Ska bli skönt att komma hemifrån lite med..

Nej ni får ha en bra dag i regn vädret..



1 kommentar: