Fru Monthan: mycket att göra...

tisdag 21 augusti 2012

mycket att göra...

Ja det är därför jag inte har skrivit på länge.. Ber om ursäkt..
Men just nu har jag mycket i skolan och sen är jag hemma med barnen själv på kvällarna.
Så det har inte funnits så mycket tid.

Just nu läser jag Engelska B, Svenska B och matte A..
Jag hoppas att det ska gå bra i dom ämnerna. Men det jobbiga är ju att stå och prata inför folk. Och det måste vi göra i svenskan och engelskan.

Men jag tror/hoppas att det ska fungera. vi är inte så många i klasserna heller.
Börjar nästan bli klara i lägenheten med. Det tar ju sin tid och hålla på och när man inte har tid heller.

På lördag så ska vi åka till Västerås och shoppa lite.. Daniella fyller ju 10 år den 27:e så hon ska få välja lite kläder. Sen behöver alla nya skor.
Men jag kommer inte hitta några till mig som vanligt. Jag har ju mina "foppa"

Vilket jävla väder vi har haft i sommar då. Regn och åter regn


















Snart ska jag hämta mina troll på dagis. Får se vilket roligt humör dom är på idag då :)

Men ha en bra dag på er

1 kommentar:

  1. Tycker det är asjobbigt att prata inför folk :P Hade stora problem med det i skolan, vette tusan om jag skulle klara av det nu heller, hehe. Ja visst har det varit ett jävla pissväder i sommar! Och nu blir det väl höst...

    SvaraRadera