Fru Monthan: droger

tisdag 13 november 2012

droger

som dom flesta redan vet så hälsa hållt på med droger förr. amfetamin och hasch.
det va för kanske 10år sen innan jag fick min äldsta dotter.
jag kan fortfarande komma ihåg känslan jag hade när jag håll på med amfetamin.
jag mådde så bra. mitt handikapp var som borta kändes det som.
jag kunde gå hur långt som helst och smärta fanns ingen. vilken härlig känsla.
varför kan jag inte må så nu?
men jag kom i alla fall ur det. höll på att få ett återfall med mitt ex. men beslutade att inte ta. man mår ju inte så bra när drogen försvinner ur kroppen.
vissa dagar nu när jag har som värst så brukar jag tänka tillbaka till drogen och längta mig bort in i dimman.
hade jag inte haft barnen så hade jag nog inte bara tänkt tanken.
men jag hoppas att jag kommer må bra någon gång.

vill lämna att jag har en framtid att se fram emot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar