Fru Monthan: Akuten

torsdag 24 maj 2012

Akuten

Ja det blev ingen skola, eller jo jag hann vara där 40 min sen ringer dagis. Dom berättar att JAsmine va helt hängig och sa att hon hade ont i nedre delen av magen.. Dom trodde det va urinvägsinfektion. Så jag o stoffe gick o hämtade dom. När vi kom så var hon jätte ledsen.
Så jag sa att vi åker till akuten..
När vi skulle åka hemifrån så slocknade hon i bilen direkt. När vi var framme på akuten så var hon helt vanlig
Väl där så tar dom efter mycket om och men ett urinprov.. Jasmine ville inte kissa.
Sen tog tog stick i fingret och temp. Men allt var normal. Så vi åkte hem igen..
Stoffe tog ledigt till kl 20.
Så nu är han o jobbar..

Jag bestämde idag att vi skulle lämna tillbaka hunden som vi hade på prov. Inget roligt beslut. Men det kändes bäst för mig.
Det var för jobbigt för min kropp att springa upp och ner för trappen. Och jag gillade inte att behöva lämna barnen själva hemma heller..
Sen hade hon börjat visa sidor som jag inte ville se.

Men jag har sagt vi ska vara hundvakt många gånger för jag gillade henne verkligen... Så jag får ju träffa henne i alla fall.
Sen är det inge kul att få en massa dåliga kommentarer om mig.. Inge kul att känna mig som en idiot. speciellt inte från min familj...
Gå ett tag i mina fötter så kan ni se för er själva hur jag mår!!!!!
Jag kom fram till att vi är kattmänniskor :)

Sen vill jag att folk accepterar mitt beslut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar