Fru Monthan: Flen VS Malmköping

måndag 7 maj 2012

Flen VS Malmköping

Ja har funderat mycket dom närmsta dagarna och pratat massa med mannen. Om man kanske skulle flytta tillbaka till Malmköping.

+ sidan
närmare familjen
billigare bensin kostnad
billigare hyra
mer vänner

- sidan
Måste byta dagis
Kommer inte gå i skolan mer (tänker inte åka buss)
Inge fika på orlog :)



Men vi kom fram till att vi ska bo kvar här. Visst vi har ett boende på 12.000 i månaden med el och allt sånt.
Och jag gillar att gå i skolan (ibland)
Och jag hoppas att vi får en annan lägenhet på bottenvåning. Gillar ju denna lägenhet med kommer ju aldrig hitta lika fin som denna....För den är ju fin. Visst det känns idiotiskt att vi har ett rum som bara står tomt. Men det ska ju Viggo få sen.

Ja annars då? Idag så var jag i skolan ett tag sen var vi hemma hos mamma o fikade.
Jag lämnade prover på Vanish tvättmedel. Jag är ju med på en sida som heter Buzador

Här kommer lite info:
Inbjudan från Linda Monthan
Hej!

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är best_friends80):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=best_friends80

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=best_friends80&lang=SE

Hälsningar,
best_friends80



Gå gärna med där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar