Fru Monthan: Hotad

lördag 12 maj 2012

Hotad

Ja idag så blev jag och mannen hotade av en jävla pundare!
Så är gick det till:
Vi åkte i malmköping och ser svärmor vid Statoil så vi åker dit för att hälsa, vi vevar ner rutan vid mitt fönster o jasmines fönster bak. Då kommer denna idiot fram till bilen och börjar gapa på oss att om jag ljuger om honom eller jiddrar så slår han ner mig! Och sen kollade han på Stoffe och sa: det gäller dig med! Och han gjorde det framför barnen!!
Han va ju påverkad av något. Svärmor sa åt honom att lugna ner sig.. Vi fick nog och åkte därifrån...

Detta var inte okej så jag har anmält denna person nu. Han är väl sur för att jag är vän med hans ex fru. Och man gör absolute INTE så framför barnen!!!!
Vi bodde grannar med dom när vi bodde i Malmköping. Men dom är skilda nu,

Ja där har ni våran dag.. Skoj va??
Nja inte direkt...

Imorgon så ska vi hem till mamma och jonny för han fyller. Sen ska vi träffa Jessica och hennes jätte trevlige pojkvän. Hoppas på bra väder bara så barnen kan leka ute.. :)

Men ni får sova gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar