Fru Monthan: Maj

torsdag 3 maj 2012

Maj




Det är redan Maj. Gud vad fort allt går...Men det är så skönt att värmen har kommit :)
Ni som inte vet det så har vi tagit över en hund från en som inte klarade av henne... Hon är en blandis på amstaff och rottis på 2 och 1/2 år. Hon är världens snällaste.. Jag trodde inte det skulle gå så här bra som det gör med henne.. Visst hon har lite man måste jobba bort.. Men i övrigt jätte bra hund..
Hon går jätte fin brevid mig i permobilen, hon hänger med till dagis varje dag :) Så detta känna jätte bra.

Annars så har det inte hänt så mycket.. Har fixat till i vardagsrummet lite med fina saker.. Man får ta ett rum i taget..
Sen har jag varit hos en läkare här på VC om hon kunde skicka en remiss för gastric by pass. Så det gjorde hon, så nu får man se om man får göra någon.. Man kan ju hoppas det i alla fall. För det börjar ta mycket på mitt psyke nu.. Har ont dygnet runt. Jag går ju bara upp i vikt.
Men jag tror det beror mycket på hur man mår. Och jag mår ju inte bättre av att gå upp heller.
Men jag får hoppas på det bästa.

Väntar oxå på att det ska bli någon lägenhet ledig på bottenvåning med ska ju hyra från samma bolag som vi har nu. Så det hoppas jag ska gå fort. Det skulle underlätta så mycket för mig.

Nej nu ska jag göra en kopp te tror jag och vänta på den nya dokumentär serien som börjar kl 20 på kanal 3....Idag handlar det om kvinnor som faller för farliga män.


Men ni får ha en trevlig kväll på er...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar