Fru Monthan: Första inlägget detta år.....

lördag 1 januari 2011

Första inlägget detta år.....

Ja nu är det ett nytt år... Hoppas att det blir ett bra år.. Ja vi flyttar ju det är ju skit skoj. vi har några löften detta år hoppas att mn kan hålla dom oxå.
Det första är att vi ska bli mer ekonomiska. håller på men våran budget hela tiden skriver i alla kvitton, det går bra faktiskt.
Det andra är att vi ska bli bättre på att inte äta massa godis.
Det tredje är att vi ska bli bättre på att fira speciella dagar som tex bröllopsdagar mm

Sen var det inga mer...

Igår så hade vi nyårs middag här hemma men mamma,jonny,lina,micke, benjamin,jag,stoffe,jasmine och viggo.. Men jasmine var så trött så hon var bara tjurig, hon la sig vi 22 tror jag klockan va. Sen sjöng jag och Lina lite lips. Mamma och jonny gick hem 22.30 hon var så mätt att hon blev trött hahaha.

Sen har det inte hänt så jätte mycket.
Jo just ja, jag fick igång photoshop cs4 efter väldigt mycket om och men. Det har varit 2 personer här och försökt fixa det, men dom klarade inte det... Men jag är ju så envis att jag inte ger mig så jag FIXADE det!!!! Det fungerar i alla fall än så änge.
Ja nu hade det inte hänt så mycket mer just nu.. Ska snart äta rester från igår. Stoffes mamma ska komma och äta sen blir det maräng swich till efterrätt.... ingn orkade äta det igår...

Men ha en bra dag så hörs förhoppningsvis i morgon igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar