Fru Monthan: packa

måndag 3 januari 2011

packa

Idag så är Jasmine hos dagmamman, och vi har packat lite här hemma. skulle ha börjat med källaren men orkade fan inte.
Vet inte om jag börjar bli sjuk. :(
Man vet ju iinte vart man ska börja packa här hemma och man vill ju inte ta för mycket heller det är ju några veckor kvar ju.
Snart kommer mamma och Daniella hit oxå. Sen hämtar stoffe jasmine kl 15.

Idag ska vi äta lasange det ska bli gott.
Viggo har oxå fått lite hosta..stackaren...

Nu har jag kommit in i en period där jag känner mig fet och ful och då tröst äter jag. Tycker det är så jobbigt med vintern alltså....Man sitter bara här och glor. inga vänner umgås man med heller käns som sllt är skit.
Men men det går väl över någon gång.
När vi flyttar till Flen ska jag nog börja simma igen det är ju bra för kroppen att göra det.
-sen den 16:e februari ska jag till nyköpings sjukhus och träffa en läkare ang gastric bypass. Ska se om jag får göra den. Men tror det i alla fall. Skulle verkligen vilja gå ner och kanske slippa ha ont i mina fötter och ben hela fucking tiden!! Är så jobbigt, det går ju ut över alla andra att jag inte får sova ordentligt om nätterna.
Men just nu ser jag fram emot att få flytta.
Men vi hörs ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar