Fru Monthan: Fredag

fredag 14 januari 2011

Fredag

Ja idag är det fredag.. JAsmine har ingen dagmamma på fredagar så hon är hemma..
Vi vaknade ca 6. då hosatde viggo så han spydde ner allt så det va bara att gå upp. sen sov han i vagnen typ 2 timmar. Jasmine har kollat film. Jag har donat lite har packat en kartong i alla fall o hängt tvätt och diskat. Sen pratade jag med peggy i telefonen nästan i en timme!
det är så svårt att veta vart man ska packa nu alltså... jag har ju packat det mesta det är såna här småsaker, lite av varje så man få plocka olika saker i kartongerna...
Älsklingen slutar vid 12. Sen ska vi packa hela helgen..

Folk undrar hur jag vågar lämna ut mig som jag gör här på bloggen. men jag tycker det är skönt att skriva av mig och att folk sla få en uppfattning om hur jag har mått osv.
Hur jag är som person..
Vet inte om pappa läser min blogg men det tror jag inte..

Men nu ska jag hitta på nåt.. hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar