Fru Monthan: Lördag.

lördag 15 januari 2011

Lördag.

ja då var det lördag... Idag så ska vi handla lördags godis..
Imorse så hade stor kisse bajsat köket. Hon har ju varit hemma hos min svärmor med sina kattungar för hon skulle få vara ifred. Men sen igår så kom hon hem utan förvarning. Och våran hankatt är på henne hela tiden. Dom har aldrig gått ihop, jag trodde att efter ett tag att dom skulle bli vänner men inte det.
Och nu kan hon inte ens gå på toa. Så då beslöt vi att sätta ut henne på bocket så hon får komma till ett hem där hon får lugn o ro.
Han katten är ju jasmines kompis så den ville jag inte riktigt göra mig av med. Den katten är det första jasmine frågar efter när man kommer hem eller vaknar.
Det är inte så lätt att åka o kastrera han heller när man inte har kökort. Men nu när vi flyttar till Feln ska jag fixa tid direkt.

Ja vad ska jag säg annars då? har ju inte hunnit hända så mycket än, vi måste packa massa helgen nu när stoffe är hemma. Kanske ska iväg på kalas oxå en snabb sväng hos grannen. MEn jag hör av mig sen!!
STORKISSE!!

RUFUS!!! inte den bästa bilden dock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar