Fru Monthan: Onsdag

onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Idag så har Viggo och jag varit själva. Jessica va här o fikade en sväng. Jg har kunnat packa 1 kartong idag i alla fall. Viggo har inte varit på sitt bästa hum ör idag.
Sen så tror jag att vi kommer få ihop folk som bär när vi flyttar. Det är en kille från Facebook som var snäll ocg erbjöd sig. Sen har jag en annons ute på blocket om bärhälp och har fått svar från en kille från Vingåker som kunde hjälpa oxå. Sen kör Micke skåpbilen så det blir kanon. Flyttstädningen är kanske oxå klar.
Ikväll så börjar Sveriges mästekock, det måste man ju se. Sen ska jag försöka hinna skriva in dom där dagböckerna som jag lovat oxå...

Ja annars så har det inte hänt så mycket. Har varit rätt ensmant. Idag blir det köttfärssås och pasta.
Men får se om jag hinner skriva mer idag, men lovar att försöka..

Är det någon som har några frågor eller funderingar???
Hör av er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar