Fru Monthan: Tisdag....

tisdag 11 januari 2011

Tisdag....

Idag så var vi i flen o kollade till lägenheten hur det hade gått. Det var på god väg. Tog några kort men det va så mycket runtomkring så det gick inte.
Sen har jag packat 5 kartonger idag oxå. men det syns ju fan inte att man har packat. Har ju packat massa redan.
Får se om jag kan göra något imorrn när jg och Viggo är hemma själva. Skulle behöva plugga också... får se vad som händer.
ja det är ju snor halt ute oxå... Tur att ma har permobilen...
Vi får nog flytta den 21:a så jag längtar massa... jag räknade trppstegen idag det var 27 st där och här har vi 8 st, så det är en skillnad... Kommer säkert ha ot i början men kanske går ner lite i vikt då... man kan ju hoppas..

Nej nu ska jag kolla fejan.. är fan beroendeframkallande.....puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar