Fru Monthan: Tisdag....

onsdag 5 januari 2011

Tisdag....

Ja idag är det ju Tisdag...I morse efter ha lämnt jasmine hos dgmamman så fixade vi i det andra förrådet. Från början hade vi två stycken fulla och nu har vi knappt ett fullt, så vi har rensat massa.
Sen kom Lina,micke,benjamin mamma och daniella hit. Lina färgade mitt underhår svart. Det blev ok inte van att ha så.
Hittade i källaren idag några dagboksanteckningar från 96 när jag låg på psyket och så. Varför jag låg där kommer när jag berätta när jag skriver om mitt liv. Har hittat mycket kul i källaren som jag ska ta upp när jag ska skriva om mig.

Nu sitter stoffe och spelar ett spel som han lånat av micke. och viggo ligger här i soffan o är arg. JAasmine sover.
imorogn så blir det att packa lite mer..

Men ha det bra så länge
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar