Fru Monthan: Ont

tisdag 29 mars 2011

Ont

Hej
ja nu har man ont igen har fan ont hela tiden, inge kul alls. Känns jätte jobbigt att jag ska vara själv hemma när han jobbar när jag har så här ont. Det kan ju sitta i i flera timmar!
Medicinen jag fick ut hjälper ju inte heller :(
an va allt känns skit just nu.
Vill bara få en tid till operation och få detta att försvinna.
Jag vågar inte ens äta mat för att jag vill inte få ont.
Igår åt jag kokt mat bara och fick ont ändå.
Vad fan ska jag göra???
Sen på det så har jag värk i mina fötter oxå.. inget är fan bra.


Nej nu ska jag prata om nåt annat.
idag är det tisdag då...
Imorgon så ska stoffe skriva upp igen *håller tummar*
Nej ska ta viggo nu han är lite sur..
Då är vi 2 om det
hej

2 kommentarer:

  1. Gumman det du inte ska äta är 1) ägg( för många)2) gurka och äpple med skal på 3) inte för stark kryddad mat 4) helst att du kokar din mat inte steker .
    Det är väl vad jag kan komma på nu // kussen rita

    SvaraRadera
  2. Hallå! Hoppas operation hjälper mot din galla, jag opererade mig för över ett år sedan, men tyvärr blev det inte bättre av det :S Men hoppas det hjälper för dig! Jag vet hur det är att ha så ont, har stått ut med samma skit i över två år nu eller kanske det är tre år. jaja, hoppas operationen blir lyckad och att spasmofenen funkar bra så du slipper åka in till akuten och få mer morfin (som jag brukar få göra), det är inge skoj å behöva åka iväg till sjukhus hela tiden.

    SvaraRadera