Fru Monthan: Slampa!

tisdag 29 mars 2011

Slampa!

Jag har nyss kollat på Big Brother från igår. Fan vilken slampa hon den där Madde är alltså!! Hon är på alla killar och gillar att dom tar på henne och så... Hmm vilket fint rykte hon kommer få.
Vanessa är lite slampa hon med när hon är full.
Och rodney är den manliga slampan :)
Men alla som var i den där oasen var ju slampor låg o pullade och grejor.. ja vad säger man där spriten kommer in åker förståndet ut!
Sen när det gäller Rosa och Nicky så har ju hela sverige sett att dom har haft sex, varför inte stå för det då?
Det kommer ju aldrig hålla mellan dom på utsidan. Hon är ju värsta psykbruden!
Vilka jävla utbtott!!
"Hunken" Patrik är lite konstig han med tycker faktiskt synd om Annie. Men jag tror att nästan alla som är inne i huset har problem på nåt sett.
Martin och Sara är söta ihop tycker jag, jag hoppas det blir något mellan dom..
Man störs sig på dom inne i huset men jag kan inte sluta kolla! :) Har inte missat ett ända avsnitt.

Ja det va lite om Big Brother..

Jag var ju på vårdcentralen idag och fick starkare medicin mot smärtor i gallan. Jag fick Spasmofen.
Det rä morfin liknade nåt sånt.. Hoppas bara dom hjälper. jag tog en när jag började känna av och det har gått över i alla fall. så jag håller tummarna.

Imorgon så skulle jag till tandläkaren men jag har fan inte råd. Ska lägga ut saker på tradera i veckan och se om man kan få in lite stålar..

Ja nu ska jag dricka te igen, är ju det ända jag vågar dricka.
Men vi hörs puss på er!!

<3

13 kommentarer:

  1. man ska inte kalla någon för nått vare sig man känner dig eller inte...
    tror ej du vill att folk snackar om dig...?
    & säger en massa elaka saker...

    fattar inte ens att folk lägger ner energi på att snacka en massa om dom som e med i BB & ens titta på skiten..

    SvaraRadera
  2. Jag blir faktiskt riktigt irriterad när jag läser det här inlägget... skulle du gilla om någon skrev elaka saker om dig någonstans, du har ju faktiskt valt att bli offentlig nu när du bloggar och allt.

    Nej fy fan, att någon har annorlunda sexuella preferenser än en själv är ingen ursäkt att kalla dem för slampor. Men det är ju jävligt typiskt white trash att klanka ned på andra för att må lite bättre själv.......

    SvaraRadera
  3. vad jag skriver i min blogg är min sak...

    SvaraRadera
  4. Vad Fan håller ni på med?! JA, linda har valt att bli "offentlig" genom att blogga men det har väl förfan dom i Big brother huset också genom att gå in i huset?! Och man får väl för helvete skriva vad Fan man vill i sin blogg. Läs inte om ni blir så Jävla irriterade!!

    SvaraRadera
  5. Förvånad Igen29 mars 2011 kl. 17:35

    internet är ju fritt liksom... ja får ju läsa precis vad jag vill och det finns ingen lag som säger att jag inte får kommentera hennes inlägg precis så som hon får kommentera BB............?

    vad är skillnaden, undrar jag då????

    man är ju mer än måttligt dum i huvudet om man tror man kan snacka skit om andra och inte få höra någonting alls själv.................

    SvaraRadera
  6. ja ni får tycka vad ni vill. jag uttrycker bara vad JAG tycker om folk så som jag uppfattar dom..så sånt är livet

    SvaraRadera
  7. johanna tolvanen29 mars 2011 kl. 18:03

    Du som inte vågar stå för vem du är(FÖRVÅNAD) behöver ju inte kommentera Lindas blogg alls! Är du så ynklig så du inte vågar skriva ditt eget namn så har du väl inget på hennes blogg o göra!!! Så yttra dig behöver du inte alls gö...
    Man skriver vad man vill i sin egen blogg, o står för de med. Men vissa klarar inte av o stå för vem h*n är när man kommenterar,,riktigt ruttet enligt min smak! Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. jag har ingen egen blogg annars hade ni fått länk till den direkt jag hittade denna genom blogspots slump-verktyg jag känner inte linda och tyckte inte namn var nödvändigt eftersom hon ändå inte vet vem jag är mer än jag vet vem hon är.

    Jag heter Sara Jonsson och bor i utanför sundsvall om det är viktigt för er att veta... får jag uttrycka mina åsikter nu??????

    SvaraRadera
  9. Alla får ha sin åsikt! det är upp till var och en. och jag tar inte illa upp heller

    SvaraRadera
  10. Yttrandefrihet. Håller faktiskt med Linda om de flesta i BB huset. Madde beter sig som en slampa och det verkar hon veta om och gilla. Och hon är säkert medveten om att folk då kommer reagera. Det är säkerligen hennes sätt att välja att bli känd på. Precis som det är för Gurkan att vara pajjasen. Roza att få sina utbrott. Och Rodney att skylla på en sjukdom för att folk ska förstå hans sexdrift?? Varför inte bara säga att han är nymfoman och trogenhet är för honom tråkigt. De människor som gått in i huset vet att de kommer få blandad respons från utsidan. Förstår de inte det har de nått fel. Och att Linda nu skriver om det är upp till HENNE och om det är människor som stör sig på det hon skriver är antinget avvis på att hon vågar yttra sina åsikter eller avvis på de i BB huset att de vågar vara annorlunda och kommer bli B-kändisar.

    Som förvånad igen skrev:
    man är ju mer än måttligt dum i huvudet om man tror man kan snacka skit om andra och inte få höra någonting alls själv.................

    Måste ju gälla dig också då du kommenterat detta inlägg med inte så positiva ord/meningar! Eftersom du tycker det är typiskt white trash att kalla någon slampa måste ju du vara nått av dom eftersom du kalla Linda white trash och det i mina ögon är samma som slampa.

    SvaraRadera
  11. Vad är erat problem ..alltså fattar inte..linda får skriva vad hon vill ..och stör det er så behöver ni fan inte läsa den....och JAG HÅLLER MED LINDA 100% sanningen hon bara säger om dom i huset...white trash hahah du e rolig du som skrev så...rasse =)

    SvaraRadera
  12. Anonym: Om du fått för dig att slampa är samma sak som white trash så har du ju fått fel för dig googla ordet så ser du var det betyder......


    nej jag är inte ett dugg bättre själv och det har jag aldrig påstått heller

    när jag skrev att man är mer än måttligt dum i huvudet om man tror man kan kasta skit utan att ta emot den så var det ett svar till sanna och inte en kommentar om att linda skulle varit dum i huvudet linda skriver ju själv att hon inte tagit åt sig och därför tror jag att åtminstånde hon förstod att det inte var henne jag menade utan ett allmänt uttryck.....

    linda får skriva vad hon vill för mig men jag får också säga vad jag tycker och det skriver ju linda själv är helt okej och uppenbarligen förstod jag redan innan jag skrev en kommentar att lindas kompisar skulle bli upprörda annars hade jag väl aldrig skrivit den så dum är jag inte jag har dock inga problem med att man blir arg på mig för att jag inte tycker samma sak

    SvaraRadera
  13. Det är SÅ rätt Linda. Jag kollar dock inte på Big Brother, händer väldigt sällan iallafall. Men jag vet från tidigare hur jäkla överdrivet allting är där i huset. Jag menar, sex säljer och ger fruktansvärt mycket tittarsiffror. Så folket där tänker "Ja men varför inte ge Svenska folket vad de vill se och bli känd för att nästan hela Sverige har sett mig naken och ha sex i tv". Nej, men typ.. Du fattar. Jag tycker det är vidrigt, usch!

    SvaraRadera