Fru Monthan: Fredag.

fredag 29 april 2011

Fredag.

J då var man uppe skit tidigt igen.. Fan vad skönt det skulle vara att få sova. Men han vaknade inte på natten i natt i alla fall.
Ja vad händer idag då? Blir nog rätt lugnt på valborg ska vi åka till mamma tror jag om hon känner sig frisk.
Ska försöka att hinna kolla på vinden efter saker och sälja med.
Inge kul att göra det men det är kul när man får sålt på saker.
Men man blir lätt beroende av tradera. Hmm rätt skumt.

Viggo springer runt i sin gåstol och Jasmine kollar tv. Hon kommer ju vara skit tjurig ikväll när hon vaknade så här tidigt.
Men men det är sånt man få ta..
Ja kameran har man fortfarande kvar, vet inte hur hon ska ha det.. Men orka lägga energi på det!
Jag funderar på om jag sa gå om B-kursen som jag går nu, har hamnat efter såå mycket. Det är inte lätt att plugga när Viggo är hemma. Men allt löser sig :)
Ja men jag kanske hör av mig lite senare under dagen om jag hinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar