Fru Monthan: Hmmm!!

torsdag 28 april 2011

Hmmm!!

Ni har säkert undrat över mina statusar på Facebook?
Jo det var så här att vi köpte en bil och en systemkamera av en tjej för 7000. Och vi kom överens över att betala varje månad. Och nu hade vi bara 3500 kvar att betala. Och denna månad så fick inte stoffe någon lön alls. För han har varit pappa ledig förut. Och då prata stoffe med henne och berättade hur läget var. Och hon sa då att det minsta hon ville ha denna månad var 2000 och det var ok. Så när vi fick pengar så satte jag in 2000 till henne som det var sagt.
Sen så hon på min Facebook att vi hade åkt runt med bilen, och började då härja om hur fula vi var och så vidare.
Men bara för vi inte har pengar så sitter vi fan inte hemma!! Och det har åkt folk med som har betalat bensinen så det har inte kostat så mycket att åka.
Sen ringde hon Stoffe igår och sa att om jag inte betalar hennes sista 1500 så skulle hon ha tillbaka kameran...Fine sa vi men då ska jag ha tillbaka 2500 som jag har betalat på den. Och det skulle vi få idag.
Jag fattar inte vad hennes problem är!!! Dumt att ringa till stoffe och öppna käften om det är nåt fel i stället för att skriva på facebook??
Det va ju inte länge sen hon behövde sälja alla saker av värde för hon behövde pengar! Sen hör man att hon skulle åka utomlands?? va? Sen när stoffe va där sen då hade hon en helt ny dator?? Hon behövde ju sälja allt??
Ja jag vet inte vad man ska säga... Och allt verkar ju vara mitt fel?? Jag som har betalat..
Blir fan lack!

jaja men hon får tillbaka kamera och jag får mina pengar så kan hon gå vidare i sitt liv.

ja det var lite om det..

Annars då? Nej har inte hänt så mycket. Har mest suttit här hemma och känt mig allmänt deppad. Vet inte varför.. Men det går väl över någon gång.

Men vi hörs igen
puss på er!! <3




7 kommentarer:

  1. man kanske ska tänka innan man köper saker bör hålla sig till avbetalningen som man gjort upp och du ska fanimej inte gaffla om att sälja saker å handla massa annat carina

    SvaraRadera
  2. nu är det inte bara mig detta gäller som ni verksr tro!! och vad har vi köpt??

    SvaraRadera
  3. hårförlängning ca tvåtusenåttahundra grejjor på biltema mm mm tycker du ska lägga ner detta tjaffsande och växa upp carina

    SvaraRadera
  4. hårförlängningen var ett tag sen hörru...vad köpte vi på biltema då? Jag håller inte på o tjafsar nu tycker jag mer att det är du som håller på. Varför verkar alla tro att allt är mitt fel?? var du med när vi åkte nej exakt så du vet ju inte alls.
    Men sköt du ditt liv så sköter vi VÅRAT!

    SvaraRadera
  5. Oj, oj... Tänk om du kunde hålla dig till hela sanningen, men då är det väl ingen som tycker synd om dig. Civilkurage, lite vett och etikett sitter nog inte så fel. Men vem är jag att döma vad ni håller på med, min reflektion är bara att det ligger en hund begraven i allt detta...

    SvaraRadera
  6. Vad har jag nu ljugit om då? då kan ju du berätta det..

    SvaraRadera
  7. Fy f-n vad ni ska göra en stor sak av det här och visa som f-n inte har med det att göra ska öppna sin stora trut och lägga en spydig kommentar kanske skulle se hur ni har det själva innan ni glappar med era stora trutar. min mening är håll käft på er det är två i familjen och inte bara linda som ni käftar med

    SvaraRadera