Fru Monthan: Röd hårig

tisdag 12 april 2011

Röd hårig

Ja idag så färgade jag mitt hår. Hmm men det blev inge bra ännu
Så jag har varit och köpt mer färg om jag ska sätta i sen.
Idag så var jag ute en sväng på morgonen och skickade iväg tradera vinster till folk. sen fikade jag o anna en stund.
Sen har jag bara varit här hemma. nadja kom oxå idag.
I morgon så ska jag plugga lite. Jag ligger mycket efter.
Jag har fått tid till skiktröngten nästa vecka och imorgon så ska jag ta mer blod prover.
Viggo ska till BVC och väga o mätas imorrn oxå.

Jag tänkte på förrut idag att det skulle vara kul at ha en släkt träff med ALLA släktingar.. Men det lär ju aldrig hända.. tråkigt.

ja nu ska jag snart ta viggo från badet ch fixa han och jasmine för natten..
Ha en bra kväll

Vill bara säga att jag älskar min familj. och är så glad för at jag ar träffat stoffe. Även om det känns jobbigt ibland, känns som man nästan glider i från varandra.. Men man måste kämpa. Vi får ta och göra saker ihop för jag älskar honom. MEn hoppas han känner lika för mig fortfarande

4 kommentarer:

  1. Hade inte ni dåligt med pengar nyss? Och du färgar håret då? :) bra combo måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. vi fick in lite extra pengar inte för att du har med saken att göra

    SvaraRadera
  3. Vet vad du menar med att det känns som att man glider ifrån varandra! Det är inte lätt när man har barn, att finna tiden till varann liksom. Tyvärr, men det är bara att kämpa vidare.. För jag känner ju att jag absolut inte vill leva utan min Marko, även fast det ibland kan kännas riktigt riktigt jobbigt och meningslöst att vara ett par. Men tillslut, när Emma blivit äldre, är det nog lättare att fokusera på varandra också!

    Kram

    SvaraRadera