Fru Monthan: Stör mig...

onsdag 13 april 2011

Stör mig...

Jag stör mig på personer som måste lägga sig i vårat liv. Och komma med dryga kommentarer om allt och inget..
Varför ska det störa någon att jag färgar mitt hår?? Fan har dom inget annat att klaga på??
Tydligen inte.
Ja finns inte så mycket mer och säga om dom..

Jag har nyss kollat på Big Brother. Ja vad ska man säga om det då?
Sara kysste Basshunter, och då blir det ett jävla skriverier om att det är sååå synd om Martin! Men när han var inne i oasen så rå hånglade han och mycket mer därtill och då var det inte synd om Sara..
Jag fattar inte..Killar kan tydligen göra vad dom vill..
Sara och Martin är väl inte ihop vad jag vet. Och basshunter är ju jävligt snygg så varför inte??? Hon håller ju inte på med alla.
Madde vad gör hon i huset nu?? Inte ett skit sitter bara..Hon kommer säkert åka ut om hon blir nominerad. jag hoppas det i alla fall.
jag tycker Simon är jätte mysig, han verkar hur snäll som helst och tycker om alla.
Gurkan är ju rolig på sitt lilla vis. Tror nästan att det kommer vara han som vinner.
Rodney han är ju som han är :) Tror att det är därför han inte åkte i söndags.
Ja vet inte vad jag ska säga mer om BB just nu...

Viggo vaknade nyss han sov bara 40 minuter.. hoppas att han kan sova mer sen så jag kan plugga.
Just nu är han i sin gå stol och leker..Han gillar verkligen den.
Han har börjat morra låter skit kul, han håller på hela tiden. haha.

Är det något ni vill veta eller något som jag ska skriva om?? berätta!!
kram

1 kommentar:

  1. ja du gumman jag VET om någon vad du pratar om...tro mej..FYYYY FAAAAAAAAAAAN jag har ett rent helvete i byn pga allt som har hänt.sköt dej själv och skit i andra verkar dom inte fatta vad det betyder iallafall.lägger all energi på andra,än sej själva.nej fy fan jag spyr snart galla på allt..
    puss

    SvaraRadera