Fru Monthan: Måndag

måndag 2 maj 2011

Måndag

Ja nu var det redan Måndag igen.
Jag tycker fan dagarna går skit fort nu för tiden..
Ja idag så har jag knappt gjort något för Viggo har inte varit på sitt bästa humör.
Jag ville plugga men det gick ju inte :( lutar åt att nästan gå om kursen.. Får e vadd som händer i veckan.
Igår så var vi i Nyköping på nån barnbasar och sen var det nån "träff" i Brannkärr
vi var med Lina, nasse och simona, Men simona försvann så fort så jag hann ju knappt träffa henne ju.. Hon var ju lite anledningen till att jag åkte dit.
Men men kommer väl fler tillfällen. Vi hitta typ inget på barnbasaren. Men det är igen i Augusti så då ska man dit igen.
Jag har kunnat dammsugit lite idag i alla fall. Men har fått skit ont i ryggen nu..
Jävligt tråkigt att gå hemma alltså!

När Viggo är så sur så vill han ju att man ska bära runt på honom, men jag vågar inte gå runt o bära i fall om jag snubblar.
Sen är han så övertrött att han blir sur på allt..
Ja sånt är livet..

Just nu ligger han på golvet och jag passar på att ta en kopp te.
Om ca 1 timme så kommer mina älsklingar hem och då ska vi laga mat.
fiskpinnar blir det idag..
Men ha en fortsatt trevlig Måndag..
Nu blev han sur :)



1 kommentar:

  1. vilken sötnöt:):) oj vad stor han blivit! barnbasaren där brukar va väldigt uppskattad har jag hört från flera! kanske kan åka dit oxå i augusti och se om jag kan fynda lite:) vet ej om det blir nåt möte på torsdag heller tuvärr...men hör av mej om jag kommer in till flen.som det ser ut nu så blir det EJ så:( ha det gott så hörs vi.kram

    SvaraRadera