Fru Monthan: Valborg

söndag 1 maj 2011

Valborg

Ja igår så var det valborg.
Först på dagen så låg jag i sängen hela dagen och mådde jätte dåligt, vet inte vad det va. Men det blev bättre sen på kvällen.
Vi var hemma hos mamma och åt mat, sen var vi kollade på brasan och så. Sen åkte vi hem och la oss. eller jag kunde inte sova för jag hade vilat så mycket under dagen. Men till slut så.

Ja idag så vet jag inte vad vi ska göra. Blir nog rätt lugnt. Blir att plocka lite här hemma.
Nu har vi bokat resan till Ullared! Vi åker den 20-21 Juni det ska bli skit skoj! Skönt att åka iväg bara med barnen och älsklingen. Synd att man inte hade barnvakt då hade man kunnat haft en mysig helg bara ensamma. Men men det kommer väl fler tillfällen.

Jag börjar störa mig på folk som inte har med vissa saker att göra. och som inte vet fakta innan dom öppnar käften.
Men jag har ju aldrig varit omtyckt på den sidan men dom döljer ju inte det precis. Men det är ju deras problem.

Ja finns väl inte så mycket mer att säga.. Jag tänker inte hålla på och älta om saker som andra gör.

Ha en bra dag ni som förtjänar det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar