Fru Monthan: Operation mm

lördag 25 juni 2011

Operation mm

Ja jag skulle ju ha opererat mig sist jag skrev. men med min tur så blev det ju inte så igen.
Jag kom dit kl 08.00 sen vi 11 skulle jag få dropp, dom hade satt nålen och sen skulle sköterskan hämta droppet. Jag vänta typ 30 minuter sen kommer hon och säger att min operation blev inställd. Det hade kommit in akuta fall så dom gick före.
Så jag har tid igen den 1/7....hoppas fan det blir nu orkar inte ha ont mer!!

Ja vad har hänt sen sist då?
vi har inte gjort så mycket har varit i busfabriken sen har vi åkt runt lite.
Igår så var det midsommar och vi firade hemma hos mamma som vanligt. Kom hem vid 22.. Lite sent för barnen men men..

Viggo har ju vaknat rätt tidigt på sista tiden, och kan krångla mycket på natten med. Men jag tror det har att göra med tänderna.. Han har ju fått 2 tänder redan..

Lina sov här förra veckan det va skoj hoppas det blir fler gånger..
Jag har börjat känna mig rätt deprimerad på sista tiden jag vill inte göra något, vill knappt gå ut. Jag känner mig helt slut. vill ibland inte ens leva mer...
Jag hoppas att jag kommer må bättre snart...

Förra lördagen så åkt jag, lina, peggy och mamma till eskilstuna och åt middag. Eller mamma visste inget för vi lurade iväg henne först fick hon göra naglar i Hälleforsnäs, sen åt vi på restaurang det var riktigt trevligt. Det var för att hon fyllde år den 20:e juni...
Undrar vad som kommer hittas på när jag fyller 30..
Fan vad åren går det var ju nyss man va 15 och hängde på stan...
ja jag vet jag ska fortsätta på mitt liv storyn med :) Måste bara få motivation att skriva...

Just ja Viggo har fått dagis plats.. den 19:e september..
Det kommer kännas konstigt att få vara helt själv.. och bara ta hand om sig själv... Längatr lite faktiskt..

Nej nu måste jag ta viggo han står här och är ledsen han vill ha gröt
jasmine och stoffe sover..
men ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar