Fru Monthan: Ullared, gallan

torsdag 9 juni 2011

Ullared, gallan

jag ringde operations sköterskan igår och då sa hon att hon har en preliminär tid åt mig på tisdag..Det ska ju bli skönt att få det gjort. Hoppas bara att allt går bra nu.
Vi skulle ha åkt till Ullared den 20.e juni, men jag avbokade den resan igår pga min operation. Visst jag kanske hade läkt och så. men känns inge kul att åka när man är nyoperead med barn..
Så vi ska åka senare i sommar typ i Augusti och då ska vi se om någon kan vara barnvakt.
Så kan jag och älsklingen sova i stuga helt själva och mysa :)

Idag så vaknade Viggo halv sex... jag ville inte vakna då.. Det är därför man alltid är så trött och sur. Behöver sova. Sen när sömnen störs av onda fötter med så får man inte sova så mycket.
men men sova gör man när man dör...

jag brukar tänka rätt mycket på döden.. Varför vet jag inte..
Brukar tänka på hur barnen ska klara sig mm
ja jag vet är rätt sjukt..

Idag så blir det lugnt igen, klarar knappt att gå ut i denna värme då fötterna svullnar upp massor. Nadja ska nog komma idag och Lina kanske kommer över när hon har jobbat..

Jag gjorde ju ett del prov i grafisk kommunikation B igår och fick 17/20.. rätt ok..

Måste komma igång med att plugga med.. men man gör ju aldrig det.

Barnen kollar tv och jag dricker te. ska hoppa in i duschen när stoffe kommer.

Men ni får ha en bra dag!!

4 kommentarer:

  1. daniella hoppas jag får hamna hos lina för det är hennes stora önskan

    SvaraRadera
  2. Gå och lägg dig tidigt på kvällen så du klarar att gå upp tidigt, och se till att inte sova för mycket heller. Om jag sover för mycket blir jag håglös och konstant trött. Sedan tror jag du måste sätta upp delmål för ditt pluggande, t. ex att ägna det en timme om dagen. Ang svullna fötter får du se till att ha dom i högläge så ofta du kan. Vätskedrivande kanske vore ett alternativ om du har stora besvär?

    SvaraRadera
  3. operationen är viktigare så du slipper ha ont gumman..ullared står kvar och du gör helt rätt!
    Tack för igår;)
    kram

    SvaraRadera
  4. Svar: Ja det skulle jag med vilja, det är ju verkligen ÄKTA! dock skulle jag inte vilja bli skadad så pass illa som hon, för att få känna det.. Såklart!

    SvaraRadera