Fru Monthan: Sommar

söndag 5 juni 2011

Sommar

Ja det va länge sen jag skrev här, men vi är ju knappt hemma något :)
Vad har hänt då?
Älsklingen fyllde ju 30 år den 29:e maj. Min mamma och syster var här och firade honom sen kom therese senare och fikade. Joel kom dagen efter.
Men från stoffes familj kom det inte en jävel!!!
Jävligt dålig stil tycker jag... Inte ens hans mamma kom... Stoffe blev väldigt besviken o ledsen. Men sånt fattar väl inte dom!!! Usch vad arg man blir. Jasmine gick och väntade på farmor hela dagen men hon kom inte!!! Ja vad ska man säga??? Sjukt tycker jag i alla fall.... Sen ser vi hans mamma hemma hos hans bror några dagar efter, men hon kan inte komma o hälsa på stoffe!!! det blev droppen för han han blev jätte sårad!! Fattar inte

Ja nu lämnar vi det :)

den 20:e juni så åker jag och stoffe och barnen till Ullared... Det sa bli skoj.
Ska träffa min bror där oxå..Det är väldigt nervöst!! Men jag hoppas att det ska gå bra...
Jasmine har badat i sjön oxå...brrr. :) men hon tyckte det var skönt. vi har varit mycket hemma hos mamma och jasmine har badat i poolen.

Idag så var vi på dop för söta alice... Det var trevligt...
Vi ska oxå börja planera för viggos dop snart.. Men man har ju så mycket att göra när det är fint väder ute ju...

Ja idag är det Big Brother final!!! ska kolla på det snart..
nej nu ska jag sluta
hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar