Fru Monthan: Bajs

fredag 15 juli 2011

Bajs

Ja vi lämnade ju i bilen igår för dom skulle byta bromsbelägg, men dom sa att hela "oket" behövdes byta för allt för sönder rostat.. Och dom ville ha 8200 för allt. ALDRIG det har inte vi råd med!!!
Så idag ska vi åka till biltema och köpa oken det blir ca 1500.. Sen ska man bara få dit dom...
Ja får se vad som händer..
Är väldigt osäker på soffan nu alltså, tänk om det blir mer utgifter???
Vad hade ni gjort???

ja annars så försöker jag plugga men nu när jag höll på så stängdes photoshop av sig hela tiden??? VA FAN!!! Nu när jag äntligen kan sitta....

Så jag ger upp en stund...
ja annars så flyter allt på...
Min mens är sen 3 dagar det är väldigt ovanligt... Den brukar alltis komma när den ska..
Och nej jag är INTE gravid.. då jag valde att sterilisera mig nr jag födde Viggo... Så det är nog något annat..
Det kan ju ha och göra med att man inte mår så bra kanske...

Jag vill ha en ny säng till Viggo med.




Man kan ta bort ena sidan sen när han blir äldre...

Ja så snart fyller jag 30 med... tiden går fort.. Men det känns inte så speciellt för mig :)
Vi ska bjuda på fika och så... Visst skulle jag vilja festa men då ska man ha barnvakt med.. och det har man inte så då får det va...

Längtar tills vi kan åka till Ullared med och handla...

Men nu ska jag försöka igen med photoshop :) håll tummarna

Hörs sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar