Fru Monthan: Vardag..

måndag 11 juli 2011

Vardag..

Ja nu är man tillbaka i vardagen igen.. rätt skönt tycker jag.
Idag så lämnade viggo och jag Jasmine på dagis. Sen gick vi till BVC och skulle kolla när vi skulle vara där. Det var i morgon, men jag fick komma idag. Så Viggo vägdes och mättes.
Han vägde 9140 och 73.4 lång...

Sen har jag plockat lite här hemma medans han sov lite middag. Trodde han skulle sova längre så jag slulle kunna plugga med.. Men det vart inget.
ja nu har man sålt massa på tradera. Min kamera är såld nu i alla fall. Så man har fått in en hel del pengar.
Nu kanske vi inte kan köpa soffan av Lina, för vi kanske måste lämna in bilen på verkstad.. Hoppas inte :)
Men livet går ju vidare utan en ny soffa... vi får se vad som händer.
Sen har jag blivit kär i en telefon.hahaha
En samsung galaxy sII

Längtar tills jag får en sådan....

Tänkte köpa en lite kamera nu när systemkameran blev såld, men jag har ju bra kamera i mobilen just nu.. Och när jag köper denna mobil så använder man ju den.
Men jag ska ju köpa en ny systemkamera någon gång.

Ja det finns inte så mycket mer att berätta.
Vi vart ute mycket i helgen har varit så skönt. Jasmine har varit helt slut..
Batterit tog slut i min permobil oxå igår när vi skulle gå lida. så vi fick vända, och han fick putta den ibland, och den väger ju en hel del.
Men vi kom ju hem i alla fall :)

Nej nu får ni ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar