Fru Monthan: Operation mm

onsdag 6 juli 2011

Operation mm


Hej det var länge sen!!
I fredags så fick jag äntligen min operation. Det är så skönt att ha den gjort jag hoppas bara att det inte ska göra ont mer nu.
Jag har lite ont i såren men det går väl över.
Jag hoppas det är bra tills på måndag då stoffe ska jobba och jag måste bära med mig Viggo till dagis.
Ja vad har hänt annars då? Inte så mycket
vi var på busfabriken igår med mamma daniella och millan... Det var skoj för alla tror jag.. Stoffe klättrade som värsta apan :)

idag så har jag och älsklingen lagt ut en massa på tradera :) Vill få in pengar :) ska skriva länken längre ner sen så ni kan bjuda haha

Vi har bytt sovrum med. Det blev bättre men är inte färdiga ännu. Måste ju ta det lugnt..
Vi har funderingar på att åka på Power meat på fredag och kolla lite... Får se vad som händer...
Lördag så är det loppis här i Flen. Blev lite sugen på att stå där och sälja men jag pallar inte att stå där hela dagen. så jag la ut på tradera...

Igår så sålde vi vårat playstation2 och stationära datorn..
Men ha en bra kväll
mamma o dom ska komma snart hoppas jag...

länken till våra auktioner:
http://www.tradera.com/auktioner/pumpa_81



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar