Fru Monthan: Advent

söndag 4 december 2011

Advent

Shit vad dålig jag har blivit att skriva här!! men men man kommer ju inte ihåg allt :)
Jag går ju på komvux som ni kanske vet. Det går bra tycker jag, är så skönt att kunna gå till något i stället för att bara sitta här.. Sen läser jag ju lite på distans med..
I vår blir det ännu mer plugg.. Hoppas jag kommer klara det bara.
Vill ju läsa mycket inom data. Ska kanske läsa på högskolan senare får se.



Ja annars då? jo det är väl som vanligt..
Ja fick en ny mobil av älsklingen den 18:e november

LG optimuns 2x
jätte nöjd med den, sen skulle jag göra en uppdatering av den på LG:s hemsida... Vad händer??
-jo hela telefonen hänger sig och jag kan inte göra något och den hade inte ens uppdaterats klart!! Så jag ringer till Lg först och vi försöker göra en total återställningen men det fungerar inte..
Så jag ringer MediaMark och dom säger att jag ska lämna in den på service och dom ska skicka fraktsedel och en lånemobil så jag inte behöver åka ända dit...Och service skulle ta 5 veckor!!!! Allvarligt!!
Men en lånemobil är väl någon gammal mobil.

Så jag hittade en Android mobil på expert för 499.. inte den bästa men den duger..

Annars så knallar allt på som vanligt...har hostande barn har fått mollipect får hoppas det fungerar.. Än så länge har det inte fungerat...

Ja snart är det jul!! Fan vad fort allt går hela tiden..
Vi ska ha en lite julafton här hemma med mamma,jonny, lina, micke, benjamin, emilia plus oss... Sen dagen efter har vi jul hemma hos lina med paket och sånt, för daniella är hemma hos sin pappa denna jul så då har vi jul när hon kommer hem...
Beställde Älsklingen julklapp idag hoppas han gillar den.. Ska bara se till att han inte vet vad det är

Sen brukar stoffes familj fira dagen innan, men detta år får dom fira utan oss... Vi duger inte annars så...

Ja det var lite som händer.. Ska försöka att bättra mig med inlägg :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar