Fru Monthan: Mobbad...

måndag 5 december 2011

Mobbad...



Hittade detta klipp idag...
Jag vet exakt hur det är, blev mobbad jätte mycket när jag gick i skolan.. Det gjorde oxå att jag hamnade tillslut på psyket..
Jag har oxå skurit mig en massa gånger för att få ut min smärta... Jag har oxå varit väldigt bra på att dölja mina känslor, det har jag än idag.. Många skulle nog kalla mig känslokall..
Har till och med svårt att visa känslor för min man och mina barn.. Så skadat har jag blivit under alla år...

Jag tror inte jag kommer bli bra heller...
Jag mådde bra under den tid jag höll på med droger, då hade jag inte alls ont och jag tänkte på allt annat....
Jag höll på med amfetamin ett tag och rökte hasch... Inget jag är stolt över.. Men men ..
Sen har jag haft perioder där jag har haft alkoholen som min bästa vän... Drack nästan hela tiden ett tag för många år sen..

Ja det va detta inlägg

3 kommentarer:

  1. Ja du gumman.jag vet exakt hur denna kille mår.jag var aldrig direkt nr 1 i skolan heller.
    Jag har åkt och in ut från psyket,har t.o.m legat på låsta avdelningar pga min höga självmords benägen het..ja fy fan jag orkar inte ens skriva ner allt helvete...Vi är såååå lika i våra liv och problem...Jag tror heller aldrig att jag blir helt frisk tuvärr..Men man kan ju försöka hålla skiten borta så länge det går....Puss gumman..love u..mizz u

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zt5gvl5s2q4 !!!!

    SvaraRadera
  3. Spelar ingen roll ifall han skojade men det som va i videon stämde in på mig

    SvaraRadera