Fru Monthan: Äcklas

torsdag 5 januari 2012

Äcklas







Ja det är så det är varje gång jag ser mig själv i spegeln.
Äcklas av min äckliga kropp...
Är så jobbigt att min man inte får röra min kropp utan att jag ska känna mig äcklig...
Kan inte skuta äta... Vill bara stoppa fingrarna i halsen och spy upp all ångest som finns.. Men vågar inte..
Tänker på förr då jag skar mig när jag mådde dåligt och hur bra man mådde då.. Men så vill jag inte göra mer...
Äcklas så mycket att jag vill inte gå till badhuset med mina barn... USCH...


Jag hoppas att jag kommer må bra snart...
Vill inte stänga in mig som jag gör nu.. Folk tycker säkert jag är äcklig...
Bättre att sitta inne och tröst äta....

Jobbigt allt är jobbigt... Vill komma bort från allt...
Vill kinna städa mitt egna hem utan att få ont... Men det går inte...

Ja allt är jobbigt.. Min man måste äcklas av min kropp... Det måste han göra...

Hur kan någon älska min när jag inte ens kan älska mig själv???






1 kommentar:

  1. Älskade gumman,Stoffe älskar dej för den DU är!!! Han gifte sej med dej för kärlek!!! Tro inget annat,Det du känner sitter i din hjärna!! Jag hatar oxå min kropp pga att jag har blivit för smal istället.Läkaren befararde att jag börjar lida av ätstörningar..Men det tror jag banne mej inte..Jag har bara jävligt svårt att få i mej mat efter alla sjukdomar jag har haft...Du får absolut inte tänka så som du gör,lätt att säga jag vet...Du är vacker precis som du är,glöm aldrig det!!!!
    Kramar

    SvaraRadera