Fru Monthan: Jul mm

fredag 30 december 2011

Jul mm

Ja nu var julen över...
Men den har varit trevlig, har varit med familjen och firat.. Jätte kul och se när barnen öppnar sina julklappar..
Viggo fick denna:

Den tyckte han om. Sen fick han lite andra saker med :)
Jasmine fick oxå massa julklappar bla



Sen fick oxå 500 prinsessa klistermärken...och en massa mer :)

På juldagen så ramlade jag oxå innan vi skulle hem till lina och fira. Och jag skadade knät.. Jag har ramlat så här förrut med det var ca 4 år sen nu.. Jag har gjort allt för att undvika det.. Men nu såg jag inte Jasmines filt.. Fick ligga på govlet i ca 30 minuter för ingen fick röra mig, sen kröp jag till soffan.. Har fortfarande ont..

Ja sen är det snart nytt år med... Ska inte göra något speciellt på nyår..Det firade man mest när man var ung och festade..
Snart börjar dom nya ämnena i skolan med.. Ska bli skoj, då har man mer o göra på dagarna...
just det vi har köpt ny bil..
En volvo V70:



Den är finare än den förra bilen :)

Nej nu ska jag fortsätta och plugga!!
Men ha ett gott nytt år om vi inte hörs innan !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar